Witam!
Aby wysłać danego smoka na wykonanie zadania lub trening, należy:
- napisać na maila (olikama22@gmail.com) na które zadanie lub trening chce się wysłać smoka
- wspomnieć który czar lub umiejętność chce się wyszkolić (w przypadku treningu)
- czekać na raport
Jeśli nie wyszkoli się odpowiednio smoka, będzie on totalnym nieudacznikiem w przyszłości i z pewnością nie wygra żadnej walki.
Smok będący na jednym treningu lub wykonujący zadanie NIE MOŻE wykonywać innych zadań czy zaliczać innego treningu w trakcie!
Trudność zadania oznacza poziom smoka wymagany do wykonania zadania.
ZADANIA
I zadanie: zagubione smoczątko.
Trudność zadania: 1
Cel: pomóc małemu smokowi odnaleźć mamę.
Opis: Twój smok spotyka małe smoczątko, które najwyraźniej szuka swoich rodziców. Pomóż mu ich znaleźć! W zamian za to hojnie cię wynagrodzą.
Przedmioty możliwe do zdobycia: każdy możliwy podstawowy artefakt i pospolite przedmioty.
Doświadczenie: 15pkt.
Czas wykonania: w zależności od otrzymania przez adminów sprawozdania od Hodowcy (maksymalny termin - 2 tygodnie).
Niemożliwość wstępu: brak wyjątków.
Możliwość powtórzenia: tak (tydzień od ukończenia zadania).
KONIECZNOŚĆ NAPISANIA OPOWIADANIA*
Cel: pomóc małemu smokowi odnaleźć mamę.
Opis: Twój smok spotyka małe smoczątko, które najwyraźniej szuka swoich rodziców. Pomóż mu ich znaleźć! W zamian za to hojnie cię wynagrodzą.
Przedmioty możliwe do zdobycia: każdy możliwy podstawowy artefakt i pospolite przedmioty.
Doświadczenie: 15pkt.
Czas wykonania: w zależności od otrzymania przez adminów sprawozdania od Hodowcy (maksymalny termin - 2 tygodnie).
Niemożliwość wstępu: brak wyjątków.
Możliwość powtórzenia: tak (tydzień od ukończenia zadania).
KONIECZNOŚĆ NAPISANIA OPOWIADANIA*
II zadanie: wyprawa na wzgórze Mondiris.
Trudność zadania: 1
Cel: odnaleźć kwiat Mondiris.
Opis: Smoczątko ma za zadanie wybrać się do Irisfery, aby zdobyć jeden z kwiatów Mondiris, rosnących na tęczowym krzewie i powrócić z łupem.
Przedmioty możliwe do zdobycia: kwiat Mondiris, artefakt potestatem, artefakt agilitas, artefakt magicae.
Doświadczenie: 10pkt.
Czas wykonania: 1 dzień.
Niemożliwość wstępu: smoki nocy, smoki piekielne.
Możliwość powtórzenia: tak.
Możliwość powtórzenia: tak.
III zadanie: szalona żaba.
Trudność zadania: 1
Cel: zabić chorą psychicznie żabę.
Opis: Na jednej z wysp aquasfery występuje drobne jeziorko słodkiej wody. W tym jeziorku grasuje ogromna żaba, która zachowuje się agresywnie w stosunku do innych nadwodnych zwierząt i smoków w okolicy, które skarżą się na nią. Może przydałaby się drobna pomoc?
Przedmioty możliwe do zdobycia: 2x oko żaby, ślina ropuchy.
Doświadczenie: 5pkt.
Czas wykonania: 1 dzień.
Niemożliwość wstępu: smoki ognia, smoki powietrzne.
Możliwość powtórzenia: nie.
Możliwość powtórzenia: nie.
IV zadanie: zgryźliwy gnom.
Trudność zadania: 1
Cel: dogadać się z gnomem.
Opis: Znany ze swojej uprzejmości gnom Falrick ostatnio coś dużo narzeka i zachowuje się zgryźliwie. Coś mu musi dolegać... ale co? Dogadaj się z nim i pomóż mu w jego problemach!
Przedmioty możliwe do zdobycia: wybrany pospolity przedmiot w ilości do 10 sztuk.
Doświadczenie: 25pkt.
Czas wykonania: w zależności od otrzymania przez adminów sprawozdania od Hodowcy (maksymalny termin - 2 tygodnie).
Niemożliwość wstępu: brak wyjątków.
Możliwość powtórzenia: nie.
KONIECZNOŚĆ NAPISANIA OPOWIADANIA**
Możliwość powtórzenia: nie.
KONIECZNOŚĆ NAPISANIA OPOWIADANIA**
V zadanie: wysprzątać swoje gniazdo.
Trudność zadania: 1
Cel: zrobić drobny porządek wokół siebie, żeby odciążyć właściciela z obowiązku.
Opis: Co za bałagan! Wszędzie wokół porozsypywane gałązki, liście, trawy, rozmazana krew po posiłku... Przydałoby się, żeby ktoś tu posprzątał. Ale Hodowcy nie ma, a admini mają własne smoki do zatroszczenia się o nie. Dlatego pora wziąć sprawę w swoje łapki!
Przedmioty możliwe do zdobycia: brak.
Doświadczenie: 5pkt.
Czas wykonania: dwie godziny.
Niemożliwość wstępu: brak wyjątków.
Możliwość powtórzenia: tak.
Możliwość powtórzenia: tak.
VI zadanie: skradziony skarb.
Trudność zadania: 2Cel: odzyskać szkatułkę Hetavera.
Opis: Mały smok cienia zaciągnął drogocenny skarb do swojej ciasnej norki wykopanej w ziemi pod korzeniami drzew w umbrasferze. Hetaver, będący mieszańcem cienistego i nocnego smoka, jest zbyt wielki żeby się tam zmieścić, lecz na pewno Twój smok jeszcze podoła! Zabierz maluchowi szkatułkę, a Hetaver na pewno ci się odwdzięczy!
Przedmioty możliwe do zdobycia: każdy dostępny zaawansowany artefakt i pospolite przedmioty.
Doświadczenie: 20pkt.
Czas wykonania: w zależności od otrzymania przez adminów sprawozdania od Hodowcy (maksymalny termin - 2 tygodnie).
Niemożliwość wstępu: smoki tęczy, smoki ziemi.
Możliwość powtórzenia: nie.
KONIECZNOŚĆ NAPISANIA OPOWIADANIA***
VII zadanie: zbuntowane króliki.
Trudność zadania: 2
Cel: zagonić zbuntowane króliki z powrotem do klatki.
Opis: Króliki, będące pożywieniem dla małych smoków, przegryzły pręty swojej klatki i rozpierzchły się po całej Terrasferze. Trzeba je z powrotem zagonić! Nie będzie to łatwe...
Przedmioty możliwe do zdobycia: artefakt agilitas, artefakt potestatem, niebieskie grzyby, kawałek obsydianu, odłamek skały.
Doświadczenie: 10pkt.
Czas wykonania: 1 dzień.
Niemożliwość wstępu: smoki wody, smoki śmierci.
Możliwość powtórzenia: nie.
Możliwość powtórzenia: nie.
VIII zadanie: dziki królik.
Trudność zadania: 2
Cel: pokonać zdziczałego królika.
Opis: Jeden z królików, który uciekł z klatki, zdziczał i stał się zagrożeniem dla małych smoków w Terrasferze. Czy twój malec będzie w stanie go pokonać?
Przedmioty możliwe do zdobycia: artefakt potestatem, artefakt agilitas, niebieskie grzyby, kawałek obsydianu, odłamek skały.
Doświadczenie: 15pkt.
Czas wykonania: 1 dzień.
Niemożliwość wstępu: smoki wody, smoki śmierci.
Możliwość powtórzenia: nie.
Możliwość powtórzenia: nie.
IX zadanie: uratuj zwierzęta!
Trudność zadania: 2
Cel: złap spadające zwierzęta.
Opis: Zwierzaki bywają nieostrożne. W Aerosferze na unoszących się w powietrzu wyspach mieszkają owce i często zapominają, że są wysoko nad ziemią... Dlatego zdarza im się zwyczajnie spaść. Uratuj je zanim rozkwaszą się na glebie!
Przedmioty możliwe do zdobycia: artefakt magicae, artefakt agilitas, oko żaby, ślina ropuchy, niebieskie grzyby.
Doświadczenie: 15pkt.
Czas wykonania: 1 dzień.
Niemożliwość wstępu: smoki bez skrzydeł.
Możliwość powtórzenia: tak.
Możliwość powtórzenia: tak.
X zadanie: niebezpieczna koza.
Trudność zadania: 3
Cel: schwytać diabelską kozę.
Opis: Jedna z diabelskich kóz z Diablosfery zaczęła siać zniszczenie i palić lasy w Umbrasferze! Teraz smoki cienia muszą ukrywać się przed ogniem, a nie jest to łatwe, ponieważ drzewa są suche i pożar rozprzestrzenia się szybko. Czy pomożesz nam schwytać i zabić nieokiełznaną kozę oraz ugasić płomienie?
Przedmioty możliwe do zdobycia: artefakt incididunt, artefakt fortitudine, iskry, żar ognia piekielnego, gałązka cienistego drzewa, cienisty sztylet.
Doświadczenie: 25pkt.
Czas wykonania: 2 dni.
Niemożliwość wstępu: smoki ognia, smoki tęczy.
Możliwość powtórzenia: nie.
Możliwość powtórzenia: nie.
XI zadanie: poszukiwania jaj.
Trudność zadania: 3
Cel: pomoc w zebraniu jaj dla nowych Hodowców.
Opis: Kamaiji i Olira razem ze swoimi smokami powoli nie radzą sobie ze zbiorem jaj. Rozrzucone są po wszelakich jaskiniach, norach, stertach liści, zwykłych i latających wyspach, a nawet na najwyższych szczytach gór, więc dostęp do nich jest bardzo trudny, na dodatek pilnują ich dzikie smoki. Momentami może nie obejść się bez walki z rozgniewanymi samicami... Czy twój smok temu podoła?
Przedmioty możliwe do zdobycia: wszelkie podstawowe artefakty, pospolite i niepospolite przedmioty.
Doświadczenie: 30pkt.
Czas wykonania: w zależności od otrzymania przez adminów sprawozdania od Hodowcy (maksymalny termin - 2 tygodnie).
Niemożliwość wstępu: w zależności od krainy i domeny smoka.
Możliwość powtórzenia: tak.
KONIECZNOŚĆ NAPISANIA OPOWIADANIA****
Możliwość powtórzenia: tak.
KONIECZNOŚĆ NAPISANIA OPOWIADANIA****
XII zadanie: Astra w tarapatach.
Trudność zadania: 4
Cel: pomóc Astrze w sprzeczce z Arbelialem.
Opis: Astra często denerwuje Arbeliala swoim zachowaniem. Tym razem przesadziła - kiedy spał, pofarbowała go całego na tęczowo wodą z Irisfery, a na jego ogonie powiązała kokardki. Wściekły, zaczął ją brutalnie napastować i ranić całe jej ciało. Nie słucha nawet komend Kamaiji, a to bardzo źle! Pomóż nam odciągnąć go od biednej Astry!
Przedmioty możliwe do zdobycia: w ramach wynagrodzenia - dowolny artefakt lub rzadki przedmiot!
Doświadczenie: dobicie do następnego poziomu bez względu na aktualną ilość doświadczenia.
Czas wykonania: dwie godziny.
Niemożliwość wstępu: każda pomoc jest potrzebna!
Możliwość powtórzenia: nie.
* Opowiadanie musi zawierać przynajmniej dwa dialogi (jeden ze smoczątkiem, drugi z jego rodzicami), opis poszukiwań oraz spotkania zagubionych rodziców. Akcja musi się rozgrywać w sferze domeny, w której Twój smok czuje się dobrze (najlepiej w swojej własnej). Długość nie ma znaczenia. Postaraj się napisać owe opowiadanie bezbłędnie na miarę możliwości.
** Opowiadanie musi zawierać podróż do Falricka ( jego chatka musi znajdować się w sferze, gdzie twój smok czuje się dobrze lub neutralnie) oraz dialog z nim. Pod koniec należy wybrać jeden wybrany składnik, który gnom ci zdejmie ze swojej półki i przekaże w dowolnej ilości od 1 do 10 sztuk spośród pospolitych skłaników. Długość nie ma znaczenia. Postaraj się napisać owe opowiadanie bezbłędnie na miarę możliwości.
*** W tym opowiadaniu obowiązuje zamieszczenie opisu spotkania ze zdenerwowanym Hetaverem, zakradania się do nory małego smoka i siłowania się z nim o szkatułkę. Przynajmniej jeden dialog również powinien się pojawić. Długość nie ma znaczenia. Postaraj się napisać owe opowiadanie bezbłędnie na miarę możliwości.
**** W owym opowiadaniu muszą się znaleźć rodzaje jaj, które udało się nabyć Twojemu smokowi, krainy, w których on przebywał (nie mogą być to krainy sprzeczne z jego domeną) oraz czas, jaki spędził Twój smok na potyczkach i samych w sobie poszukiwaniach. Spróbuj napisać to z jak najmniejszą ilością błędów oraz starając się, żeby owe wydarzenia sprawiały wrażenie realistycznych, biorąc pod uwagę aktualne umiejętności, poziom i statystyki smoka, ciężar, jaki musiałby unieść nosząc jaja oraz zwroty akcji. Długość nie ma znaczenia.
Możliwość powtórzenia: nie.
* Opowiadanie musi zawierać przynajmniej dwa dialogi (jeden ze smoczątkiem, drugi z jego rodzicami), opis poszukiwań oraz spotkania zagubionych rodziców. Akcja musi się rozgrywać w sferze domeny, w której Twój smok czuje się dobrze (najlepiej w swojej własnej). Długość nie ma znaczenia. Postaraj się napisać owe opowiadanie bezbłędnie na miarę możliwości.
** Opowiadanie musi zawierać podróż do Falricka ( jego chatka musi znajdować się w sferze, gdzie twój smok czuje się dobrze lub neutralnie) oraz dialog z nim. Pod koniec należy wybrać jeden wybrany składnik, który gnom ci zdejmie ze swojej półki i przekaże w dowolnej ilości od 1 do 10 sztuk spośród pospolitych skłaników. Długość nie ma znaczenia. Postaraj się napisać owe opowiadanie bezbłędnie na miarę możliwości.
*** W tym opowiadaniu obowiązuje zamieszczenie opisu spotkania ze zdenerwowanym Hetaverem, zakradania się do nory małego smoka i siłowania się z nim o szkatułkę. Przynajmniej jeden dialog również powinien się pojawić. Długość nie ma znaczenia. Postaraj się napisać owe opowiadanie bezbłędnie na miarę możliwości.
**** W owym opowiadaniu muszą się znaleźć rodzaje jaj, które udało się nabyć Twojemu smokowi, krainy, w których on przebywał (nie mogą być to krainy sprzeczne z jego domeną) oraz czas, jaki spędził Twój smok na potyczkach i samych w sobie poszukiwaniach. Spróbuj napisać to z jak najmniejszą ilością błędów oraz starając się, żeby owe wydarzenia sprawiały wrażenie realistycznych, biorąc pod uwagę aktualne umiejętności, poziom i statystyki smoka, ciężar, jaki musiałby unieść nosząc jaja oraz zwroty akcji. Długość nie ma znaczenia.
ZADANIA DODATKOWE
TRENINGI
Trening podstawowy.
Opis: Smok może nauczyć się podstawowych ataków dostępnych dla swojej rasy.
Bonus: Może wzrosnąć jedna ze statystyk niezwiązanych z magią.
Czas treningu: 1 dzień.
Trening magiczny.
Opis: Smok może nauczyć się czarów dostępnych dla swojej rasy.
Bonus: Może wzrosnąć jedna ze statystyk związanych z magią.
Czas treningu: 1 dzień.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz